27 Nisan 2010 Salı

Piedra Irmağının Kıyısında Oturdum,Ağladım -Paulo Coelho

Simyacı ile tanınan yazara haksızlık olmuş biraz da. Bu kitabın var mı sanki ondan aşağı kalır yanı? Aşktan korkuyorsa insan, bu kitabı okumalı. Bu kitabı okuduktan sonra hayatında ilk defa aşık olmaya karar veren bir insan oldu hayatımda. O kadar etkili yani. Kitabın her yerini çizdik okurken. Bol bol aforizma var içinde. Hele bir erkeğin bir kadının duygularını bu kadar başarılı anlatması. Asıl dikkatimi çeken de bu olmuştu. Ha nedir, fazla romantiktir. Belki bayar. Şimdi okusam aşktan bu kadar uzakken bayar mıydı, yoksa o etkisini mi gösterirdi bilemiyorum. Bir de konunun çalıntı olduğuna dair iddialar var ama bilemiyorum. Önce Dostoyevski'nin Beyaz Geceler'ini okumalıyım. Okumuş muydum ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder